Lørdag 30.mai er det dugnad på Stordalsstien og kryssende sti opp til Haugsetra med litt rydding på stien like sør fra Haugsetra, oppmøte kl 09.00 ved kirka.

Tur- og trimgruppa inviterer til dugnad; – Det er fint om du kan ta med ei kvistsaks, evnentuelt ei lita sag om du har. Ta gjerne med litt mat og drikke. Alle er velkommne til en hyggelig lørdagstur. Hvis du ikke har gått her før, så blir det en ny oppdagelse!
Noe du lurer på?
Kontakt Irene Bjørndal tlf. 90112246