Søndag 31. mai kl. 13.00 blir det utdeling av både premier og diplomer for fjorårets sesong av 12-toppern. Og var du en av de som var med på vinterens skiturer? Ja, da har du også mulighet til å vinne fine premier for å ha deltatt.
Premie- og diplomutdelingen vil foregå på Lysthuset i Nord-Feiring. Alle som fullførte 12-toppern i 2025 vil få diplom. Det blir også noen uttrekkspremier. Alle barn som har fullført minst 6 topper får diplomer og premier.
Det vil i tillegg trekkes ut premier til noen få heldige som har vært med på vinterens skiturer.





Det vil være salg av kaffe og kaker.
Tur og trim ønsker alle velkommen til Lysthuset.